keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

nöffi


Olen seurannut vähän kateellisena muiden bloggareiden kirpparisaaliita, mutta hei, onhan minullakin jotain: ostin viime viikolla puisia eläinfiguureja eurolla ja ajattelin tuunata niistä jotain. Siihen se saalis sitten jäikin. Äitini taasen oli hankkinut minulle pari säästöpossua aiemman kokoelmani kylkeen ja nyt minulla on huima neljän possulaisen kokoelma. Kyllä nyt passaa pistää sukan varteen.

My collection of retro moneyboxes just doubled as my mother had bought me a couple of "new" ones from flea market. My luck with flea markets has been lost this summer: the only thing I've bought is a set of wooden animal figures for one euro. Well, it's not like we would need any extra junk in here anyway.

6 kommenttia:

  1. Minulla on lapsuudesta jäänyt talteen huimat kaksi pikku säästöpossua. Kullan värinen ja vaaleanpunainen. :) Se kullanvärinen oli penskana aika "huippu hieno".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, upea kokoelma sinulla! Minulla ei ollut tällaista pienenä, oli vain toisten pankkien lippaita.

      Poista
  2. Niistä eläimistä saa vaikka mitä... Jossain oli spreijattu ne ja tehty lasipurkkeihin kansiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, minäkin olen nähnyt niitä spreijattuja versioita. Ne olisivat hienoja! Meillä on toistaiseksi vain kolme norsua peilin päällä, enkä ole vielä maalannutkaan niitä.

      Poista
  3. Nuo on kyllä niin veikeitä nuo vanhat säästölippaat. Minäkin olen hurahtanut niihin ja taitaapi olla jo kuutisen säästöpossua kasassa. Voi että sitä tunnetta kun löytää jonkun omalaatuisen, harvinaisemman yksilön kokoelman joukkoon! Ps. Hei, täällä odotetaan jo niistä sitten tuunatuista eläinfiguureista kuvia;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsihii, muitakin possuilijoita siis löytyy! :)

      Voi ei, nyt minun pitää tehdä niistä eläimistä jotain erityisen jännää. Toistaiseksi kun olen vaan ajatellut niiden maalaamista. Heh. Aivonystyrät siis koetukselle, kyllä niistä muutakin keksitään!

      Poista

Olemme iloisia kommentistasi!