perjantai 10. toukokuuta 2013

minulle on postia!



Oh my! Minua hemmoteltiin tänään yllätyspaketilla! Olen mukana Ipanaisen salainen blogiystävä -ketjussa, jossa laitamme nimettöminä blogiystävälle yllätyspaketit huhti- ja toukokuun aikana. Ihana lahja oli matkannut ilmeisesti jalkapelillä kaukaa pohjoisesta tänne etelään, sillä leiman mukaan se oli lähetetty 14. huhtikuuta! Posti hei, joku roti sentään! Olipa hauska saada postia maakunnasta, missä opiskelin ja siten asuin monta vuotta.

Voi kiitos lähettäjä, joka osasit valita minulle noin mahtavan lahjan! Kahvia - minun suurta pahettani, ihana kuppi aluslautasineen sekä kauniin värinen kynttilä noin osuvan värisessä paketissa! Ihan mahtava paketti. Ja nyt harmittaa ihan hirveästi kertoa, että posti oli hajottanut sen hienon pilkullisen kupin. Jos käyttäisin tekstissä hymiöitä, olisi tässä paikka alaspäin menevälle naamalle.

Kiitos salainen blogiystäväni! Okko muuten tunnisti linnut heti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olemme iloisia kommentistasi!