sunnuntai 7. lokakuuta 2012

sunnuntai


Okko leikkii aina minun puhelimella. Niin on äidin Lumia helppokäyttöinen, että 2-vuotiaskin surffailee ihan suvereenisti. Okko on tehnyt (ihan itse, huomasin vasta jälkeenpäin) eräälle junavideolle pikakuvakkeen, josta pääsee etenemään muidenkin junavideoiden pariin. Mutta mitä ihmettä, Okolla taitaa olla nyt jotain suunnitelmia, joihin ei liity junia: tässä yksi ilta Okon jäljiltä oli You Tubessa auki video otsikolla 'Sopisiko minulle alpakkalauma'.

Okko uses my phone like a pro. Usually he searches for train videos. However, the other day he had been watching a video about herding alpacas. Haha. Maybe he's planning to have a zoo.

6 kommenttia:

  1. Haha, hyvä Okko! Meillä tyttö oli lähettänyt tänään minun puhelimella sellaisen "kdldndig äsodkem dkfl" tyylisen viestin perhekerhomme vetäjälle :D Nuorena se on opeteltava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsihii, mahtavaa! Okkokin soitti talvella minun esimiehelle kesken aamupuuhien. Enkä minä edes huomannut kuin jälkeenpäin :D

      Poista
  2. Haha, vai että alpakkalauma! Pienellä miehellä suuret suunnitelmat - niin sen kuuluukin olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, onneksi siinä ei tainnut olla suoraa linkkiä niiden tilaamiseen :D

      Poista
  3. Hih, mitenkähän Okko on sinne eksynyt?:) On kyllä hauska seurata tuota yhdistelmää pikkulapset ja tekniikka. Meidän poju ei esimerkiksi enää oikein ymmärrä ettei kaikki näytöt ole kosketusnäyttöjä, kun on tottunut isin puhelinta räpläämään.. Tökkii minun vanhan palikkapuhelimenkin näyttöä siinä toivossa että jotain tapahtuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, no eipä siinä mittään, minäkin meinaan tökkiä puhelimen kuin puhelimen ruutua :D Mutta joo, Okkokin menee tökkimään ja vierittämään telkkarin ruutua :D Ootas vaan kun jossain vaiheessa kaivan esille omassa lapsuudenkodissa olleen kiekkopuhelimen. Siinä sitä on ihmeteltävää nykylapsille.

      Poista

Olemme iloisia kommentistasi!