sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Keskeneräinen kahvipojan paita


Minulla ei ole ollut aikaa, eikä energiaa mihinkään askarteluihin. En ole tehnyt mitään pariin kuukauteen ja itse asiassa kaikki askartelu on tuntunut jopa vastenmieliseltä, vaikka siitähän minä olen nimenomaan aina tykännyt. No, onhan niitä ideoita ja päätin sitten yrittää elvyttää itseäni. Ostin pari paitaa Okolle, joihin meinasin kokeilla paria ideaa. Ensimmäinen, tämä kahvipannu, meni vähän metsään ja on vieläkin kesken. Tussi ei vaan näytä niin hyvälle trikoossa ja kangasväriäkin tuli sotkettua vääränlaisella siveltimellä. Voi olla, että tuota paitaa käytetään vain kotona. Tsih. Mutta hei, ehkä alan taas tekemään ihan tekemisen ilosta. Synttäritkin lähestyvät!

Me muuten lähdetään kohta uimahalliin! Jee!

I haven't had the time or the energy to do anything. I have a couple of ideas for Okko's shirts and this first one is still not completed. It was quite hard to draw on this kind of soft fabric, compared to the other kind of cotton I used for this cushion kind of thing. Maybe I'll find my energy for all things crafty as Okko's birthday is coming soon.

7 kommenttia:

  1. IHANA! Musta paita on täydellinen juuri tuollaisena <3

    VastaaPoista
  2. Mäkin olen ruvennut pyörittelemään synttäri-ideoita ja teemoja :) Meillä ne kummiskin vasta (JO) Heinäkuussa :D

    VastaaPoista
  3. Siis toi paitahan on ihan perfect! Aivan ihana! Tää olis aivan korviaan myöten ihastunut ♥

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos Riikka & OKoti! :) Pitää muuten muistaa silittää se ennen kuin otamme sen käyttöön! Ja tarkistetaan nyt, jos vähän yrittäisin parannella sitä. Harmittaa kun se tussi ei tule kunnon mustana tuollaiselle kankaalle. Vai oliko tussi sitten jo vähän vanha.

    Janica, kyllähän minäkin olen niitä ideoita miettinyt jo viime vuoden puolella:D Nyt pitäisi päättää, minkä niistä eri suuntauksista valkkaan. Toteuttamisesta tulee varmasti taas kivaa. Viime vuonna nautin kovasti juhlien järjestämisestä!

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään kovastipaljon! Älä vaan kotipaidaksi jätä. :)

    VastaaPoista
  6. Itse on aina niin kriittinen omiin tekeleisiinsä. Musta toi on hyvä noinkin!

    VastaaPoista
  7. Kiitos! Katsotaas, mitä minä sille vielä keksin:)

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!