tiistai 21. helmikuuta 2012

Jahkailija

Okolla on kallis maku juoma-astioidensa suhteen.

Onhan se noloa, mutta laitoin blogin eilen kiinni, ihan vaan avatakseni sen tänään uudelleen. Olen pohtinut blogin sulkemista joka toinen päivä ja selittänyt, miten minun pitäisi päästä eroon paheistani, siis blogeista (varsinkin omastani), sisustuslehdistä ja sokerista. Kahvista en edes yritä päästä eroon. Kaiken lisäksi olen ollut tyytymätön blogin tasoon; kuvat ja teksti ovat tökkineet. Mutta joo, nolona myönnän, että kaipasin tätä kuitenkin ja sitten kun ihanat kanssabloggaajat ovat vielä antaneet tunnustuksia oikein lumikolallisen (meinasin sanoa lapiollisen, mutta nyt kolat ovat pop ja niitä tunnustuksiakin on tullut niin monta), että tulin siihen tulokseen, että jatketaan tätä. Kyllähän minä tästä tykkään, vaikka ahdistus kuvien ja tekstin tasosta jatkunee, ainakin joka toinen päivä.

I have been thinking about closing my blog and I actually did, only to re-open it the next day. I know that's a bit stupid as I really should keep the decision once I have acted on it. Well anyway, I missed the whole thing as I really like blogging but I've been feeling very unsure of the blog as my pictures and texts are so crappy.

11 kommenttia:

  1. Tämä sun blogisi ihan kymppi ja plus just tälläisenä kuin se on! Ihan totta!

    Mä ainakin käyn täällä lukemassa JOKAISEN päivityksen, vaikken niitä aina kommentoikaan. :)

    Kuvat on ihan parhaita ja kuvatekstit kanssa.

    VastaaPoista
  2. Minä pidän kovasti tästä sinun blogistasi! Ja Okon tempauksista! :) Kiva vaan että jatkat!

    VastaaPoista
  3. älä nyt ihmeessä sulje blogia! itse sitä on aina niin kriittinen omalle tuotokselleen, sulla on oikein laadukas sisältö ja ulkoasu täällä mun mielestäni, ehdottomasti yksi parhaista ainakin mitä mä luen!

    VastaaPoista
  4. Minäkin piristän aina itseäni lukemalla ja katsomalla blogiasi! Postaukset ovat minun makuuni sopivan lyhyitä ja sinulla on hyviä oivalluksia. Jatka ihmeessä siis samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  5. Bloggaa joka toine päivä, eli sellaisena päivänä kun ei ahdista :)

    VastaaPoista
  6. Hih, sinäpä sen sanoit Janica! :D

    VastaaPoista
  7. Älä vaan lopeta! Sun kuvat on joka kerta tosi hienoja ja niin kuin Nirppu sanoi edellä, sulla on hyviä oivalluksia!

    Tiedän kyllä että välillä tää koko homma tökkii ja itsekritiikkiä riittää, mut mulla ainakin ne vaiheet on menny aina ohi ja sit tää on taas ollu mukavaa.:)

    VastaaPoista
  8. Kiitos Elli! Pysytään mukana menossa:) Ja tosiaan, ainahan sitä voi olla postaamatta, jos tökkii.

    VastaaPoista
  9. Huh. Onneks päätit jatkaa! Mä tykkään kans sun postauksistas, ja kuvissas ei oo mitään vikaa. Oot <3

    Mut joo, ymmärrän mietteesi. Itekin mietin monenlaista. Onhan tää tällasta ja sellasta. Itsekritiikkiä riittää. Mut annetaan vaan Kiki palaa! Jos jotain haittaa, älkööt seuratko. Näinhän se menee.

    VastaaPoista
  10. Naulan kantaan Maya! :) Ja kiitos! :)

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!