sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Yksi kosmetologikäynti, kiitos!


Kävin eilen hakemassa täydennystä meikkipussiini. Minähän meikkaan tosi vähän, mutta ripsivärin lisäksi sipaisen nykyisin meikkipuuteria ja aloin kaipaamaan uutta, kevyttä huulikiiltoa. Että jos edes vähän yrittäisi panostaa arkenakin. Menin tutun merkin ständille ja pyysin myyjältä suoraan apua - minusta se vaan on kätevää, kun aikaa ei mene laatujen ja värien ihmettelyyn. Kun olin saanut kaikki haluamani, totesin Okolle, että nyt mennään maksamaan. Myyjä oli hieman yllättyneen näköinen. Hän kysyi, enkö haluaisi muuta, esimerkiksi ihonpuhdistustuotteita. Heh. Totesin vain, että kiitos, ne ostan eri merkiltä. Nauroin isimiehelle jälkeenpäin, että tyttö taisi katsoa minun naamaani vähän liian läheltä, kun kokeili meikkipuuterin sävyä suoraan kasvojen iholle. Juu, olisihan sille kosmetologille käyttöä. Jos nyt sitten vaikka aktivoituisin asian kanssa.

2 kommenttia:

  1. Heh, just niinku minä! Mä olen todennut tuon saman systeemin varmimmaksi saada itselle passelit aineet. Etenkin meikkivoiteen hankkiminen on vallan kauheaa. Onneksi meidän stokkalla on neidit aina avuliaita ja ne taitaa jo tuntea mut siellä- jaahas, taas tuo urpo tulee meikkivinkkien perässä, heh! :D
    Ja mäkin niin tarvin kosmetoloogia. Mä alan kohta rupsahtamaan. :(

    VastaaPoista
  2. Se on kätevä tapa. Ja siksihän ne myyjät on siellä:D

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!