sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Tårta på tårta


Askartelin tänään itselleni hyvin epätyypillisen kortin, tuollaisen mallia prinsessa. Ne minun kortit kun ovat yleensä saaneet vain leimasimesta. No mutta, joskus on hauska irrotella kun saaja takuulla tykkää tämäntyyppisestä.

Tortusta puheenollen, olin kätevä emäntä ja tein valkosuklaajuustokakun huomenna töihin vietäväksi. Se on nimittäin sellainen juttu, että huominen on minun viimeinen työpäiväni toimenkuvassa, jossa olen viihtynyt melkein viisi ja puoli vuotta ja johon nimenomaan halusin jo opiskeluaikana. Tiistaista alkaen alan matkustamaan töihin junan sijasta bussilla, mutta firma pysyy edelleen samana - vain alue Espoon sisällä muuttuu. Ihan mahtavaa, sillä olen jo pitkän aikaa halunnut tehdä sellaista työtä, mihin olen menossa, mutta myös kaihoisaa, sillä vanhoja työkavereita tulee ikävä. Tiistaista lähtien minun huonoja kahvipöytäkeskustelujani joutuu kuuntelemaan muu joukko, mutta mainittakoon, että pyrin pitämään huonoimmat jutut sisälläni, ainakin aluksi. Tsih.

6 kommenttia:

  1. Kovasti onnea tulevaan!
    Munkin huonoja juttuja joutuu sit junassa kuuntelemaan joku muu kun ei suhun tule enää törmättyä! ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sari! Ja hei, saatetaanhan me törmäillä kylillä, niin kuin tässä syksyllä törmättiin. Ja viime syksynähän oltiin yhtä aikaa siellä kirpparilla tuossa meidän lähellä. No sitä ei tosin tiedostettu siellä:D

    VastaaPoista
  3. Onnea uuteen työpaikkaan! Vaihtelu virkistää! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Dooda! Ja niinhän se on:)

    VastaaPoista
  5. Musta voi saada lounasseuraa, jos jaksat lähteä talon ulkopuolelle syömään :).

    VastaaPoista
  6. Kiitos Marja, kyllähän se sopii! Eihän se teidän toimisto niin kaukana ole, jos vaikka nähtäisiin puolivälissä Tapiolassa, tai missä nyt sitten.

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!