sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Blokki

Minuun on iskenyt kunnon blokki. Ei mikään kirjoittajan blokki, vaan näprääjän blokki. Vähän tylsää, kun olen oikein odottanut, että pääsen tekemään jotain, vaikka edes kortteja tai noita tauluja, mutta kun tilaisuus tulee, ei minua huvitakaan. No, ei sillä, että olisi joku pakko. Jospa se inspiraatio iskisi taas. Tässä on ollut niin paljon kaikenlaista, että sellainen rentouttava näprääminen on ollut toissijaista.

Ei muuten ole ainakaan materiaaleista ja välineistä kiinni, onhan minulla tuolla kaapissa ihan iskemätöntäkin materiaalia, kiitos syyskuussa olleiden messujen.

PS: Muutin kommentoinnin aukeamaan ponnahdusikkunaan. Sain palautetta, ettei minulle pysty kommentoimaan kirjautuneena. Olen itsekin huomannut saman Explorerilla, Firefoxilla ongelmaa ei ole ollut.

4 kommenttia:

  1. Ihania! Ja kokeillaan tuleeko kommentti...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ja näyttää toimivan hyvin!

    VastaaPoista
  3. Jee nyt toimii! Huomasin että kännykällä pystyn kommentoimaan sellaiseen toisenlaiseen kommentointi juttuun, mutta tietokoneella en (käytän exploreria). Mutta siis näin o paaaljon parempi! :D

    VastaaPoista
  4. Joo, itse asiassa huomasin sen saman, mutta en tajunnut ajatella siinä olevan jotain ongelmaa. Luulin vian koskevan työkoneen asetuksia. Heh.

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!