torstai 19. toukokuuta 2011

Torstai on toivoa täynnä


Okko on jo vähän paremmassa kunnossa, vaikkei vielä terve olekaan. Eilen illalla meillä käytiin varmaan kaikkien aikojen nukutustaistelu: Okko taisteli puolille öin ja me vanhemmat yritettiin kaikki muut keinot, paitsi autoajelu. Kun vihdoin Okko oli saatu nukahtamaan ja kannoin häntä sänkyyn, potkaisin laulavaa autoa siinä mennessäni. Autohan alkoi lurittelemaan, mutta kuin ihmeen kaupalla uni oli jo sen verran syvää, ettei Okko herännyt.

Toivottavasti Okko muistaa tänään olevansa tosi hyvä nukkuja. Ainakin päiväunia täällä on vedetty oikein urakalla. Harmi kun äidin töissä ei voi tehdä niin, vaikka onhan siellä kellarikerroksessa se lepohuone, jossa raskausaikana tuli käytyä välillä selkää lepuuttamassa.

2 kommenttia:

  1. ensiksi... Anteeksi, mua nauratti tuon eka pätkän lukeminen... :D Minä olen oppinut että tarkista illalla et reitit vessaan ja keittiöön on puhtaat eikä reitillä ole mitään ääntävää... näin säästyy paljolta! :)

    VastaaPoista
  2. Hihhii, no olihan se vähän koomista. Minä vielä varoitin miestä siitä lelusta, kun hän meni sänkyyn hetkeä aiemmin:D Minäkin olen yrittänyt pitää sitä linjaa, ettei leluja jätetä lojumaan, mutta nyt on vähän lipsahtanut:/

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!