lauantai 21. elokuuta 2010

Voi noloutta


Eilen illalla konsertista lähtiessä yritin kovasti saada yhteyttä naapuriini, jonka kyydillä olin pääsemässä kotiin. Verkko oli tietysti sen verran kuormittunut, etteivät viestit ja puhelut menneet läpi, joten yritin soitella samalla kun kipitin, minkä kintuistani pääsin. Voihan kosketusnäyttö: minulle sattui pikkuinen työtapaturma siinä viuhtoessa; katsoin puhelintani jossain vaiheessa ja valittuna oli italian opettajani numero. Vihreää luuria painettuani myös huomasin, että olin soittanut numeroon! Siis noin puolen yön aikaan kuusikymppiselle italiaanolle, jonka kanssa en ole mitenkään henkilökohtaisella tasolla tekemisissä! Syy, miksi numero ylipäätänsä on puhelimessa, oli kun hän soitti minulle kevättalvella ja kyseli, vieläkö jatkan - tallensin numeron silloin. Olin ollut poissa tunneilta perhevalmennuksen takia.

Niin ja mielenkiintoisenhan tästä tekee se, että hänen numeronsa on vasta kymmenentenä valikossa - se ei siis ole näkyvissä edes luettelon aloitusnäytössä. On kyllä mahdollista, ettei mitään vahinkoa ole käynyt; hänhän saattaa (toivon mukaan) pitää puhelintaan kiinni yöllä tai puhelu on saattanut olla menemättä läpi, kun verkko ei tosiaan oikein toiminut. En soittanut uudelleen ja tarkastanut asiaa. Heh. Numeron aion poistaa muutaman päivän päästä - kunhan olen varma, ettei hän soittele perään. Täytyyhän minun tunnistaa numero, jos hän sattuisi soittamaan... Kaikenlaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olemme iloisia kommentistasi!