tiistai 24. elokuuta 2010

Tunnustus


Sari. antoi minulle tunnustuksen. Kiitos, olen erittäin otettu!

Tunnustus tulee jakaa eteenpäin seitsemälle blogille ja kertoa seitsemän asiaa itsestä.

Annan tällä kertaa tunnustuksen Ainon majalle, Bambulalle, Elohiirelle, Hipsulle, MrsAgathalle, Traumalle ja Paint it blackille.

Seitsemän asiaa minusta:

1. Olen äitiyslomalla ja olen nauttinut joka hetkestä. Tämä tuntuu ihan lomalta, vaikka moni sanookin, ettei äitiysloma ole lomaa. Meidän työpaikalla ei ainakaan ole näin leppoisaa, vaikka työstäni pidänkin.

2. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa vuoden verran, mutta yhdessä 12 vuotta. Aika lentää kun on kivaa. Mieheni on täydentävä puolikkaani.

3. Rakastan hyvää ruokaa, mutta päivisin yksin syödessä olen todella huono miettimään mitään ruoka-asioita. Olenkin kuuluisa makaronin ja ketsupin syönnistä, vaikka olenkin jo lopettanut sen syömisen. Opiskeluaikana elin Torino-makaronilla ja kuin ihmeen kaupalla en saanut anemiaa tai muuta sellaista. Siksipä mieheni on meillä kokkina ja meillä syödäänkin hyvin.

4. Tykkään näperrellä kaikenlaista ja piirtäminen, maalaus sekä keramiikanteko olivat aiemmin lempipuuhaani. Minulle on kuitenkin tullut pieni piirtämisen kammo viime vuosina kun piirustuksetkin on tullut tehtyä koneella. Yritän taas elvyttää taitojani.

5. Italia on lempimaani ja olen käynyt siellä neljä kertaa. Odotan, että pääsemme näyttämään lapsellemmekin kaikkia Italian ihmeellisyyksiä.

6. Olen miettinyt, miten suuri vastuu meillä on vanhempina lapsemme sivistämisessä. Mietin jo etukäteen, mitä kaikkea lapselle täytyy kertoa ja näyttää. Lista on loputon; emmehän itsekään ole nähneet kuin murto-osan. Ehkä siitä ei kannata ottaa paineita etukäteen - asia menee luonnostaan. Olen innoissani asiasta; ihanaa saada näyttää maailmaa ja asioita omalle pienokaiselle.

7. Minulla on kaappi täynnä kauniita kenkiä ja olen lantustellut koko kesän vanhoissa varvassandaaleissa. Kengät pysyvät hyvinä, sillä ne ovat laatikoissaan ja silkkipaperiin käärittyinä. Vaan ehkä olisi ihan fiksua myös muistaa kaivaa niitä esille.

5 kommenttia:

  1. Voi kiitos! ♥

    Mullakin on usein mietinnässä miten suuri vastuu on lapsen kasvattamisessa/sivistämisessä. Mitä kaikkea pitäisi opettaa jne. Yritän olla ottamatta siitä paineita! =)

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä:) Väkisinkin tulee mieleen, että jos edes ajattelee lapsensa sivistämistä ja kasvattamista, on jo oikeilla jäljillä:)

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!