sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Huono pitämään yhteyksiä


Olen ollut todella huono pitämään yhteyksiä synnytyksestä lähtien. Sain jopa joitakin henkilöitä loukkaantumaan kun en pystynyt vastaamaan puhelimeen synnytyksen jälkeen, enkä soittanut takaisinkaan. Laitoin mieheni olemaan tiedostusvastaavana ja hoitamaan puhelinliikennettä; itse lähettelin vain tekstiviestejä.

Olen ollut aina tarkka siitä, että meileihin, viesteihin ja puheluihin tulee vastata mahdollisimman pian ja että kaikkiin täytyy ylipäätänsä vastata, mutta vauvan myötä olen antanut hieman periksi. Tilanne on nyt tietysti jo tasaantunut, mutta edelleenkin käy niin lähes päivittäin, etten pysty vastaamaan ja saatan unohtaa soittaa takaisin. Sähköpostin kanssa olen myös melkoisen hidas. Käytän kyllä sähköpostia myös kännykällä ja olen joitain kirjoitellut imetyksen lomassa, mutta ei sillä puhelimella niin hauska ole kirjoitella, vaikka siinä on qwertykin. Facebook sentään päivittyy kätevästi puhelimellakin ja siellä tulee roikuttua aina imettäessä.

Huonoa yhteyksien pitämistä on edelleen luvassa, ainakin jonkin aikaa.

5 kommenttia:

  1. Tunnistan myös itseni tuosta, ihan sama juttu täälläkin.

    VastaaPoista
  2. Kyllä se tilanne muuttuu!!! Kun on katellut kodin seiniä muutaman kuukauden sohvalta käsin imetyspuuhissa, niin johan sitä kohta haluaa mahdollisimman paljon sosiaalisia kontakteja! Mulla ainakin puhelimessa roikkuminen lisääntyi sitä mukaa kun päivärytmit selkiytyivät ja väsy ei ollut niin voimakasta.
    Oli kiva jutella välillä muillekkin kuin vauvalle! =) -hanna-

    VastaaPoista
  3. tuttuajuttua. mulle tuli myös tooosi huono muisti ku poika synty.

    VastaaPoista
  4. sama täällä! mutta kyllä ihmiset ymmärtää. nyt on tärkeintä vaavi ja ehtii sitä sitten sosialisoida myöhemminkin.

    VastaaPoista
  5. Niinpä! Ainakin ne ymmärtävät, joilla on itsellä lapsia. Kyllähän tämä alku on niin intensiivistä, ettei paljon ylimääräisiä ehdi:)

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!