torstai 8. huhtikuuta 2010

Odotusta

Minulla on odottava olo (olipa yllätys). Jotain voisi tapahtua pian, mutta voihan se olla, että ei. Näin ensimmäisen kohdalla kun noista tuntemuksista ei oikein tiedä. Eikä tuntemukset ole olleet mitään kovia kipuja, vaan sellaista tasaista kuukautiskipumaista tunnetta. Pitää vähän kysellä asiasta tänään neuvolassa.

Eilen kuitenkin kävi niin, että minun piti poistua kesken yhtiökokouksen noiden kipujen takia. No eihän siinä mitään kun mies jäi sinne, mutta minä olen hallituksessa, joten olisi ollut ihan tyylikästä jäädä. Mutta oli liian tukalaa istua - heti tosin helpotti kun pääsin kotiin makaamaan.

Kokouksen alussa pari vanhempaa rouvaa, joista toinen jo eläkeiässä, totesi minun olevan paksuna. Anteeksi vain, mutta minun mielestäni ei ole kovin tyylikästä käyttää tuollaista ilmaisua ja se oli aika yllättävääkin kun kyseiset rouvat ovat aina hyvin korrekteja. Heh, taitaa Kikillä palaa käämi tavallista helpommin, mutta olisivat valinneet sanansa paremmin. No en sitä sentään heille sanonut, totesin vain lasketun ajan olevan tässä kuussa kun sitä kyselivät.

PS: Tänään on meidän 8kk hääpäivä!

6 kommenttia:

  1. Onnea hääpäivän johdosta!
    Meidän posti Ameriikoista tuli, laitan sulle postia :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos:) Ja jee, kohta pääsee askartelemaan! Tulipas se nopeasti.

    VastaaPoista
  3. Kiitos:) Viime vuonna oli 1-v kihlapäivä huhtikuussa ja se me molemmat unohdettiin. 1-v hääpäivää ei ainakaan unohda; se tuli varmistettua päivämäärän valinnalla kun sattumoisin se on myös minun syntymäpäivä.

    VastaaPoista
  4. Oi niitä aikoja..meille tuli jo 6 vuotta naimisissaoloa ja yhdessä ollaan oltu..hmm..no vaivaiset 15 vuotta :D jos osaan laskea oikein. Siis minähän olen ollu ihanmelkein teini vielä..huh!

    VastaaPoista
  5. Meilä kans on noita vuosi kertynyt jo lähelle 12, mutta ollaan tällaisia hitaastieteneviä muuten, joten naimisiinmeno hieman viivästyi:D

    VastaaPoista

Olemme iloisia kommentistasi!